II სემესტრის საგნობრივი ანგარიში

  
    
ჩემი მუშაობა ემყარებოდა ზოგადი განათლების ეროვნულ მიზნებს და მიმართული იყო მოსწავლეების გონებრივი, სოციალური და სულიერი განვითარებისაკენ.
      ყველა ბავშვი უნიკალურია. ისინი ერთმანეთისაგან ნიჭითა და შესაძლებლობებით განსხვავდებიან. ამიტომ ვცდილობდი მათში ძლიერი მხარეების აღმოჩენას და მისი გამოვლენისათვის საჭირო პირობების შექმნას.
    სასწავლო პროცესის ხარიხიანად წარმართვისათვის უდიდესი მნიშვნელობა აქვს დისციპლინას. ამიტომ მოსწავლეებთან ერთად შევიმუშავე ქცევის წესები და გამოვაკარი თვალსაჩინო ადგილას. მიუხედავად ამისა, მოსწავლეთა გარკვეეულ კატეგორიას ხშირად სჭირდებოდა ამ წესების შეხსენება.
     ვცდილიბდი მოსწავლეებს გაეთავისებინათ ცნება – თანაკლასელი, რათა თავიდანვე ამეცილებინა ურთიერთობისას კონფლიქტები. ხშირად ვუმეორებდი: ,,მოექეცი ისე სხვას, როგორც შენ გინდა მოგექცნენ.“ვატარებდი საუბრებს დისკუსიის ფორმატით, იმიტირებული თამაშებით.
    ზოგადად, დაწყებითი კლასის მოსწავლეთათვის სირთულეს წარმოადგენს ყურადღების კონცენტრირება. ამ მხრივ გამონაკლისს არ წარმოადგენს ჩემი კლასიც. მოსწავლეებს –სანდრო  ჯოჯუას,ლუკა ბიჩინაშვილს,მარიამ  ვარსიმიშვილს,ელენე  სავინას,კახი  კვესელავას,ლუკა  ბიჩინაშვილს,ნიკო ქოიავას,ნატალია მარგებაძეს, უჭირთ   ყურადღების მობილიზება. ეს რასაკვირველია აისახება სწავლაზეც. მათ შესწევთ აქტივობების შესრულების უნარი, მაგრამ იმისათვის, რომ ჩვევაში გადაეზარდოთ, სჭირდებათ დიდი ძალისხმევა.  
     ქართულ ენაში კლასის ყველა მოსწავლემ შეძლო სტანდარტის შესაბამისად დაკმაყოფილება. maT SeuZliaT mcire zomis teqstis wakiTxva, Sinaarsis
gageba, mosmenilTan dakavSirebiT kiTxvebze pasuxis gacema, sxvis mier dawyebuli kiTxvis
gagrZeleba.   ქართულ enaSi standartis moT-
xovnebi warmatebiT aiTvises   მოსწავლეებმა: სესილი  ფრუიძემ,კონსტანტინე  ნევსკმა,ალექსანდრე ალადაშვილმა ,მარიამ  ბეშკენაძემ. ანდრია  დავითულიანმა,გური  დავითულიანმა.   gakveTilze viyeneb fonetikur daleqsikur savarjiSoebs, naxatebs teqstis Sesadgenad. 
   მათემატიკაში მოსწავლეები კითხულობენ ,,ერთნიშნა“ რიცხვებს, ასახელებენ მათ წინა და მომდევნო რიცხვებს.
SeuZliaT aTis farglebSi mimateba-gamokleba.
amoicnoben geometriul figurebs, axdenen maT
klasifikacias. მათემატიკაში სტანდარტიs moTxov-
nebi წარმატებით აითვისეს შემდეგმა მოსწავლეებმა: მოსწავლეებმა: ნატალია  მარგებაზემ,კონსტანტინე  ნევსკმა,სესილი  ფრუიძემ,მარიამ  ბეშკენაძემ,გური  დავითულიანმა 
    დავალების ინსტრუქციაში გარკვევა უჭირტ ლუკა  ბიჩინაშვილს,ელელნე  სავინას,მარიამ  ვარსიმიშვილს     იმისათვის, რომ აღმოვფხვრა ეს პრობლემა, მათთან დამატებით ვმუშაობ ინდივიდუალურად გახანგრძლივებულში.
   ბუნებისმეტყველებაში მოსწავლეებს SeuZliaT sayo-
facxovrebo da saswavlo, piradi higienis nivTe-bis dasaxeleba, sagnebis Sedareba zomisa da
simaRlis mixedviT, ganmartaven quCaSi moZraobis
wesebis amsaxvel pirobiT niSnebs. Akvirdebian dRisa da Ramis cas, aRweren mzes, mTvares, varskvlavebs, cisartyelas.
   ბუნებისმეტყველებაში სტანდარტის მოთხოვნებს აკმაყოფილებს ყველა მოსწავლე.
   სახვით და გამოყენებით ხელოვნებაში მოსწავლეები იყენებენ სხვადსხვა ტიპის ხაზს, ქმნიან მარტივ ორნამენტებს; ხელოვნური მასალით ქმნიან აპლიკაციებს. ხატავენ წელიწადის დროებს დამახასიათებელი მოვლენებით. აღწერენ და გამოხატავენ შთაბეჭდილებას თანაკლასელის მიერ წარმოდგენილ ნამუშევარზე. ganarCeven ZiriTad
da Sedgenil ferebs.
   სახვით და გამოყენებით ხელოვნებაში სტანდარტის მოთხოვნები დამაკმაყოფილებლად აითვისა ყველა მოსწავლემ.




No comments:

Post a Comment